Foreign exchange market

Är vad jag pluggar just nu, roligt va? Har ni sovit gott förresten? Jag somnade vid 4 tror jag, hostade som en tok och trodde ett tag att jag skulle hosta upp mina ena lunga. Sov gott när jag äntligen somnade dock. Pappa ringde och väckte mig vid 11, hämtade mig vid 11.30 och sen lunchade vi med mamma vid 12.30.
Efter lunchen tänkte jag handla några sådana små söta goda "chokladbollar" som finns på Kahls kaffe. Dock orkade jag inte stå i kö så jag gjorde egna när jag kom hem till mamma och pappa, och mina blev minst lika goda! Inte lika fina dock men mina var iallafall handgjorda. Allt detta är ju egentligen onödigt vetande men nu vet ni iallafall.

Just nu sitter jag och pluggar och dricker kaffe. (Och nej, jag låg inte vaken igår för att jag hade druckit för mycket kaffe. Jag låg vaken för att jag hostade för mycket. Så slipper jag frågor på det)

Ikväll ska jag äta tacos här hemma och sen får vi se om jag kör in till Lund efter det eller hur jag gör. Imorgon är det jobb som gäller, 13-20 tror jag att det är.
Nix, nu ska jag fortsätta här.
Puss på er!


Pockis då... =)

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback