Flyg bokat! ♥

Yeeeeeeeeeeeees! Kommer ni ihåg att jag har pratat om att något roligt ska hända i oktober?
Vi har precis bokat flyg så den 6e oktober flyger jag och pappa till London! 

Åh, det ska bli så roligt att åka till London igen. London är utan tvekan min favoritstad. Och att världens bästa faster bor där gör ju bara allt ännu bättre. London+Lotta = fantastiskt!


Jag har redan skrivit upp två saker på min shoppinglista. Nu ska jag bara göra en to-do-list också. Har några idéer men har ni varit i London och har något förslag på vad man kan göra där, hojta till! Har redan varit på många ställen i London men ni kanske har något litet guldkorn. 

Nu ska jag skriva en lista över saker som behöver handlas ikväll och fixa det sista med tvätten.
Puss på er!




Jag ♥ Lotta ♥ London ♥ Pappa!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback