Fixardag

Mätt i magen är jag efter ett besök på Vespa med min fina familj.
Just nu är det storstädning som gäller. Håller på att rensa garderoben också. Och allt annat dessutom. Ska se om där är en tvättmaskin ledig också så att jag kan tvätta kläderna som har hängt i garderoben hela sommaren.
Kom just på att jag glömde mina nya tröja i pappas bil. Köpte en ny myströja idag som jag tänkte ha ikväll men jag får väl hitta en annan mysig tröja. Ikväll blir det kanske en promenad och sen film och mys. Som det ser ut nu blir jag ensam ikväll men man vet aldrig. Väntar på svar från några finisar.
Nix, nu ska jag fortsätta dansa med dammsugaren och rensa här.
Puss!
Såhär kommer nog kvällen bli, helt okej söndag enligt mig.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback