Åh, min rumpa :(

Alltså jag har en sån jävulsk träningsvärk i rumpan och låren. Träningsvärken i rumpan har smygit sig på nu under dagen, och nu är den förjäkligt. Det är till och med jobbigt att sitta. Vill knappt tänka på hur det kommer kännas imorgon, iiiiajaj. Och jag har 8 timmar i kassan imorgon, sittandes. KUL! 

Annars då? Är lite trött, ska försöka komma i säng tidigare ikväll, eller iallafall somna tidigare. I säng kommer jag ju lagom i tid men jag somnar inte.

Nu ska jag och boysen kolla en film. Det är förmodligen ingen film jag gillar så jag kommer nog hoppa ner i ett riktigt varmt bad istället. Det kan nog vara skönt för musklerna..

Har tyvärr inga nya bilder att bjuda er på, så ni får klara er med två oldies.





Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback