8/8 2011 (och fina Nettan!)

Jag och Sofie hade en mysig kväll igår, åt onyttigheter, såg två bra filmer, snackade skit och hade det mysigt bara.
Vi var ute och geocachade imorse innan vi hämtade mamma för att äta lunch. Ni kan nog gissa vad vi åt till lunch va? SUSHI såklart!

Efter en mycket rolig, äcklig och konstig bilfärd tillbaka för att lämna mamma, sitter jag nu här och pluggar.
Semester är slut nu och idag jobbar jag 16-20. Är lite sugen på att hitta på något efteråt, gå en låång promenad eller något. Jag får se vad som händer, kanske dyker upp något roligt förslag. Imorgon är jag ledig och då vill jag ha fint väder så att jag kan åka till havet, eller iallafall så att jag kan pressa på balkongen.


Träffade min fina körskolelärare också när vi var på väg tillbaka till bilen efter lunchen. Haha, kommer ihåg vissa körlektioner. Helt galet var det, jag hade så roligt, haha! En roligare och bättre körlärare får man leta läääääääänge efter.
Nix, nu ska jag plugga vidare och fixa naglarna.
Puss på er!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback