8-16, nja inte min grej..

Godmorgon! Nu är jag på väg till jobb, förbaskat tidigt.. Om 2 timmar sitter jag med all säkerhet i kassa 1 sedan ett tag tillbaka och jag börjar förmodligen bli riktigt hungrig. 
Ska bli skönt att slippa 8-16 tiden på det nya schemat, jag är ingen morgonmänniska när det gäller jobb.. 

När jag kommer hem ska jag skriva klart min planering och maila den till min mentor och sen blir det kanske träning efter det, beror på hur kroppen känns.. Som den känns nu blir det ett väldigt lätt pass, om det ens blir något.
Ska skicka iväg ett sms till min massör och höra om hon har en tid över på torsdag.. Hade varit finfint.

Åh, förresten! Jag tog lite mått på mig igår, ska bli spännande att se vad som händer med kroppen nu den närmsta tiden.. Jag frågade Jocke om han kunde hjälpa mig eftersom det var lite krångligt att göra det ensam plus att jag inte vet exakt var man ska mäta och så. Han vägrade dock så jag ska nog be min massör hjälpa mig, hon är ju utbildad inom hälsa och sådär så hon vet säkert.

Nix, dags att jobba! 
Puss på er!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback