24/8 2011

Tjurig tjej imorse, mm det kan man ju säga. Förbaskade bussar som aldrig håller tiden. Och jag hade ändå gått tidigare för att jag skulle ta en tidigare buss bara för att vara säker på att hinna till jobb. Äh, strunt samma. Nu är jag ledig tills på måndag och det ska bli riktigtriktigt skönt, jag behöver verkligen vara ledig.

Har fått tid till läkaren idag också, det ska bli spännande att se vad dom säger om mina lungor och allt annat strunt.


Nu ska jag titta på film med Jocke och Johan och sen blir det säkert lite fifa.
Imorgon tänkte jag ta en joggingtur och sen ett låååångt bad.

Fredagen kommer spenderas i Trelleborg. Jag och Emelie ska ha en mysdag innan det är dags för Palmfestivalen på kvällen. Vad ska man ha på sig på kvällen? Vad har man på sig på Palmfestivalen? Hjälp tack!

Nix, nu ska vi titta på film och jag ska äta lakritsglass.
Puss på er!







Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback