11/8 2011

Åh, jag fick precis tvinga ut mig själv från duschen ungefär. Det var så varmt och det är så kallt i lägenheten ikväll. Tog en dusch för att jag frös och nu fryser jag ännu mer. Kass. Skönt att jag har två täcken iallafall.
Sitter och skriver upp vad jag behöver handla imorgon eftersom att jag inte orkade handla idag, hehe..
Dock så frågade chefen om jag kunde stanna 1½ timme längre imorgon så vi får väl se om jag orkar handla imorgon vid 21.30.

Nix, nu ska jag sova. Hoppas jag kan somna direkt. Och hostan, jag vill inte att du gör ett återbesök inatt, jag klarar mig bra utan dig. 
Puss på er!
Åt muffins i sängen igår. Ångrar det idag.. Sista bilden är en trött&kall idis just nu.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback