10/8 2011

Jag tror att hösten är här. Massa stearinljus, tjocka tröjor, vinterjacka, halsduk, varm oboy och mysiga kvällar i soffan är det som gäller framöver alltså. Jag känner mig inte riktigt klar med sommaren än men vad kan jag göra?


Jag har precis kommit ut från duschen, ska göra mig klart nu och köra till jobb sen. Är hungrig som en varg, måste handla ikväll.. Blä för det.
Nix, nu ska jag ta på mig lite kläder och slänga på lite mascara.
Puss på er!

Ps. Håll tummarna för mig idag, ska prata med chefen idag och får jag tummen upp av henne så händer det något vääääldigt roligt i oktober!



Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: mumsi

Hoppas att det går bra hos chefen idag , så att det jätteroliga fixar sig i oktober. Ha en bra dag, puk

2011-08-10 @ 13:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback