Uppdatering kommer..

Godnatt på er gott folk.
Efter lite klagomål tar jag mig tid att skriva lite här. Tittar bara in snabbt och säger hej. Lovar er uppdatering någon gång. Vet bara inte när. Det är mycket just nu. Jobb, plugg, planering, Valborg, fester hit och dit som man "ska" gå på, vänner man ska träffa, uteserveringar man ska besöka, timmar på gymmet som ska klämmas in någonstans, en pojkvän som man ska hinna med, böcker som ska läsas. Ja, ibland är det mycket som ska hinnas med helt enkelt. Just ju prioriterar jag familj, vänner, Pockis, jobb, plugg och SOLEN.

Sitter och pluggar för tillfället. Ska snart ta en lång, varm dusch innan jag ska hoppa ner i sängen. Imorgon är det jobb mellan 12-20 och sen har jag absolut inga planer efter det så jag får se vad som händer. Har en massa saker som jag kan göra men jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag vill.

Nej, nu ska jag duscha!


Sugen på en tatuering till..


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback