Lördagkväll

Godkväll.
Gårdagen var fin, Angelica var fin, grabbarna var fina. Morgonen med Angelica var fin. Snacket var fint.
Vädret var fint och dagen var fin.
Idag har det inte hänt mycket. Pluggat, slappat, ätit.
Snart ska jag äta igen. Hängmörad ryggbiff. Fint. Angelica kanske kommer hit. Fint!

Mitt liv är fint. Jag åker till London om 4 dagar. Livet flyter på fint. Jag har en fin familj, en fin pojkvän, fina vänner, fin lägenhet, fin bh, ja allt.

Nu ska jag fortsätta här. Hoppas att ni har en fin kväll. Kanske ska man bege sig ner till hemmakväll och köpa lite godis, hade varit fint.
Puss på er



Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: mammi

Ha en bra lördagkväll min fine dotter. puss och godnatt

2011-04-09 @ 22:45:14
Postat av: Anonym

Du är fin!

2011-04-09 @ 23:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback