Jag har inte tid att vara sjuk!

Alltså. Varför ska min kropp vara såhär dum? Jag har inte tid att vara sjuk just nu. Jag har munta imorgon och behöver plugga, inte dricka te och snyta mig, sånt kan jag syssla med någon annan dag. Äh, det får gå som det går imorgon helt enkelt. Bara jag är frisk om en vecka. För vid den här tidpunkten om exakt en vecka är jag i London och har varit där i några timmar. Det går inte att förklara hur skönt det ska bli att komma bort. Bort från Lund, bort från Skåne, bort från Sverige och alla svenskar. Det ska bli skönt att komma bort, vara anonym och framför allt. Bara göra vad jag vill.

Hur som haver, ni fick inga bilder. Nej, sorry. Jag är sjuk och sitter i mjukisbyxor och Jockes tröja. Bilder kommer kanske någon annan dag. Ni verkar ju inte klaga så. Ni är faktiskt rätt off. Det är alltid samma personer som kommenterar, förutom några som ibland bara skriver en bokstav. Har ju ingen aning om vem ni är och det är så tråkigt!

Dessutom tror jag att jag behöver en häst att rida. Ska kanske provrida en i helgen. Får se, vet inte än.
Hittar inte så många fina och roliga hästar ute på nätet just nu. Jag saknar ju mina fina hästar och ridningen.

Nej, nu ska jag försöka få i mig lite mat och sen sova.




Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Anonym

Krya p dig sötnos!

2011-04-06 @ 23:08:59
Postat av: M8

Du kan trösta dig med att du har en fin tatuering iallafall!

Ska du ha en frågestund snart?

2011-04-07 @ 08:59:30
Postat av: Mammsi

Hoppas att allt gick bra.Du är grym.

2011-04-07 @ 13:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback