Gravid?

Hahaha! Jag och Pockis lurade precis hans mamma. Vi sa att jag var gravid och det blev helt tyst i luren. Hon var säkert tyst i en hel minut, jag skojar inte! Haha, det var dagens!

Annars då? Jodå, huvudvärken ligger som ett moln ovanför huvudet, redo att attackera. Kan fortfarande inte sova om nätterna, är trött som ett ålderdoms hem men kan verkligen inte somna innan 3. Vilket är värdelöst när man ska upp och jobba tidigt dagen därpå och sen jobba i 10 timmar. Nej, nu får det vara slut på detta!
Nästa vecka har jag faktiskt tagit ledigt några dagar, dels för att jag måste plugga inför en stor och viktig munta och dels för att jag inte känner mig helt hundra. Huvudvärken släpper inte, jag får inte sova som jag vill, förkylningen släpper inte. Ja, ni fattar poängen..


MEN om 12 dagar åker jag till London, äntligen! Ska bli sååå skönt att komma iväg och bara göra vad jag vill, shoppa som en galning, äta som en flodhäst och bara vara med min fina faster. Ser verkligen framemot det.
Nu ska jag fortsätta med maten och sen försöka sova.
Imorgon kommer jag befinna mig på jobb hela dagen och likaså söndag. Förutom att morfar ska firas lite sådär mitt på dagen med stompa och ett hundratal gamlingar typ. Jej.. Äsch, det blir nog trevligt! Det bjuds ju på buffé så jag säger inte nej!
Har ni blivit lurade idag eller har ni lurat någon? Tell me!
Take care och ha en skön helg!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Charlotte

Hej min fina vän!



Usch så dåligt får du inte må. Tycker jag inte om. Blev dock glad över att du ska jobba söndag för det ska nog jag med. Har äntligen kommit ur sängen efter att ha legat där sedan i måndags. Hoppas vi ses på söndag.

2011-04-02 @ 00:58:07
Postat av: N

fin blogg du har :) allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback