9 dagar kvar.

Idag är det bara 9 dagar kvar tills jag åker till London. Ska bli fiiiiiiiiiiiint! Har en lång lista på saker som ska shoppas och göras. Mer om det någon annan dag kanske.

Idag har jag pluggat, ätit och varit på Nova. Mamma och jag åt vår måndagslunch på Nova idag, lika mysigt som alltid. Men det blev mer Nova idag! Jag och Pockis cyklade ut där efter att han kommit hem från gymmet. Spanade lite i affärer och köpte lite kläder till mig. Tack Pockis!

Nu sitter jag och pluggar igen. Ska bli så skönt att inte behöva öppna religionsböckerna mer (NÅGONSIN) efter torsdag. Stor munta är det på torsdag och jag är lagom nervös.

Imorgon ska jag hem till mamma och pappa på eftermiddagen och plugga och sen grilla. Ska bli mumsigt!
Kanske hinner springa en runda i skogen också, får se.

Nu ska jag fortsätta plugga och sen kanske pussa lite på Pockis. Om jag orkar.
Imorgon kommer det bilder på kläderna som införskaffades idag.
Take care!
Slänger in en snabbt tagen bild på linnet jag köpte som jag tänkte ha när jag tränar och slappar!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback