Teoriboken är min bästa vän

Godmiddag! Har varit vaken sen lite efter 10 men inte orkat gå upp. Det är så skönt att ligga och dra sig i sängen. Har gjort lite frukost som jag ligger i sängen och äter, samtidigt som jag läser körkortsteori. Och pratar lite med Carro. Tänkte passa på att plugga nu när Pockis inte är hemma. Funderar lite på att fixa en ansiktsmask också. Det är också en sak jag brukar passa på att göra när Pockis inte är hemma. Har en grön lera som ansiktsmask och jag ser kanske inte jättecharmig ut när den är på. Även fast Pockis brukar säga att jag ser ut som ett gulligt grönt lermonster.. Nej, dags att fortsätta! Får se om jag orkar med en joggingtur idag eller hur det blir. Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback