Stronger

Åhtjena ja. Märktes att det var ett tag sen jag var ute och sprang. 25 minuter sen var jag död. Men det var iallafall mer än jag trodde att jag skulle klara. När jag tänker efter är det rätt sjukt att jag kan ha gått från att ha tränat varje dag till att nu träna max 1 gång i månaden.
Tänker tillbaka på hur det var när jag Honey Bunny levde. Jag var i stallet varje dag och red och fixade, tränade innebandy, hade idrott 2 ggr i veckan + att jag var ute och joggade minst 3-4 ggr i veckan. Hur hann jag? Hur orkade jag? Hade en helt annan energi då uppenbarligen. Tror min kära Honey Bunny gav mig all energi, måste varit därför den försvann när vi avlivade henne. Min fina häst.

Slut på deppandet! Nu ska jag duscha och sen laga mat. Pockis kommer hem från gymmet om ett tag och då vill jag vara klar i duschen så vi slipper trängas och tjafsa om vem som ska hålla i vattenslangen, eller heter det duschslangen? However. Duschen väntar.

Så jäkla biffig jag är. Haha, får kanske börja träna lite. Och klippa mig.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Mammi

Tjena biffen. Har 2 hästar onsdag,torsdag , lördag, söndag och måndag då blir det tillfälle att rida om du vill. Hoppas på lite bättre väder för ridhuset är upptaget vardag kvällar ända fram till 20.00 och vill inte rida så sent alla dagarna. Vi får planera ihop något, kram

2010-09-20 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback