Show me heaven

Godkväll! Ligger i soffan och tittar på Milan-Genoa matchen. Så kul är min lördagskväll! Nej, det är rätt skönt faktiskt att inte göra något. Igår var jag hemma hos mina kära föräldrar och åt fondue, mumsigt var det! Blev väldigt allergisk igår efter att jag och Cecilia kom hem från veterinären. Svullen, röd och sådär äckligt jobbigt snuvig och "kli-ig". Näsan, ögonen och halsen var mina värsta ovänner igår. Fyför vad jag mådde dåligt.
Näsan kliar fortfarande något sjukt, vet inte var jag ska ta vägen riktigt. Hoppas det är borta till imorgon eftersom jag ska jobba imorgon..
Idag har inte hänt så mycket, jag och Pockis var ute på stan och lunchade med Jonas och Elin. Resten av dagen har spenderats i soffan. Ska strax äta kräftor och dricka lite vin. Blir väl någon film ikväll och lite mys på det.
Ha en kul kväll!
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback