Rasande

Vad är det folk har svårt att fatta? Har man tvättid mellan 7-12, då slänger man inte in en maskin tvätt till vid sisådär 11.55! Jävla puckon. Nu får jag vänta 40 minuter på att deras jävla tvätt ska bli kvar, PÅ MIN TVÄTTID!! Vad är det som är så svårt att fatta? Nötter. Blir så arg när folk inte bar kan följa simpla regler. Hade det gått att avbryta tvättmaskinen hade jag gjort det och slängt ut deras kläder på golvet. Tvätta på er egen tid och ge fan i min!

Lämnade en arg lapp och hoppas lite på att jag ser vem det är när jag går ner om 40 minuter.
Kom just på att om man drar strömmen borde det gå att öppna tvättmaskinen.. Hrm, devil Ida här som sitter och smider planer. Nu ska jag nog laga lunch och sen ska jag ner och slänga i MINA kläder i MIN tvättmaskin och sen ska jag gå till Tage som får muntra upp mig lite. Ska köpa lite grejs till mina skor också.

Nej, ha det bra och tvätta bara på din egen tvättid! Annars kommer min goda vän tvätträtt anden och besöker dig!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback