Jobb&iphone4 KLIRRAT!

Idag har jag fixat jobb och en iphone 4. Känns bra. Imorgon kommer jag säga 4 ord som kommer kännas så otroligt bra. På fredag är det kräftskiva med mina fina flickor och det ska bli så mysigt och roligt.
På tal om roligt så hade jag och Hanna väldigt roligt ute i fredags. Hampus var snäll och bjöd på både det ena och det andra. Fri bar kan man väl säga att jag hade. Ja, rätt bra på G var jag och Hanna efter ett tag. Haha! En väldigt rolig kväll med massor med goda drinkar, bra musik, ganska god kebab och ett väldigt trevligt sällskap.
All cred till Hampus som fixade allt så bra!

Nu har jag och Pockis ätit goda hemmalagade hamburgare. Tittar på fångarna på fortet och kramas, me like.
Nu orkar jag inte skriva mer här så jag slänger in två bilder från utgången istället. Frågan är var alla bilder på Hanna är? Hon har bara lagt upp dem på mig på facebook, inte på sig själv. Vilket jag tycker är synd eftersom Hanna är typ gulligast i världen! Får ta massa bilder med min kamera på fredag helt enkelt.


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: hanna

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback