Highway

Jobbet är mitt! Känns kul och spännande! Ska bli väldigt roligt att börja jobba oftare faktiskt.
Simningen gick bra, fick så konstigt ont i nacken bara, men det var skönt att leka lite säl i vattnet. Jag är ju lite av ett vattendjur egentligen, var nog val eller något sådant innan i mitt liv. Vi satt en stund i jacuzzin också och sen tramsade vi oss i vågorna som två små barn. Bastade några minuter också, men det var så galet varmt så jag orkade inte så länge.
När jag kom hem blev det hamburgare för att fylla på det jag gjorde av med när jag simmade, haha nej skämt åsido. Nu smälter jag maten och snart ska jag föna håret och sen ska jag jogga till Victoriastadion och kolla på när Pockis dömer fotboll.

Imorgon ska jag till tandläkaren vid 9. I Genarp av alla ställen. Jaja, det enda positiva med det är ju att jag kan åka hem till mamma och pappa sen!
Nej, nu ska jag föna håret och sen ska jag hoppa i träningskläderna.
Take care och simma lungt.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback