Här ska det simmas

Imorgon ska jag och mamma simma! Det ska bli så roligt!
Har glömt berätta att jag var ute och sprang en liten runda imorse, blev bara lite mer än 25 minuter. Imorgon ska jag till Stadsbiblioteket, ska kanske springa dit. Hrm, får nog ta mig en liten funderar på det där. Har skrivit en lista på böcker som jag vill låna och en ljudbok.

Snart ska jag och Pockis göra löjromsmackor till efterrätt. Har ätit en hel del idag, är egentligen fortfarande mätt sedan lunchen med Kerstin men äh, några löjromsmackor går alltid ner! Det vet ju alla som känner mig, att löjromsmackor är något av det godaste jag vet..

Nej, dags att fixa löjromsmackor.
Take care!





Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback