Girls just wanna have fun

Dagen har gått undan som vanligt, har pluggat körkortsteori sisådär hela dagen känns det som. Nej, har hunnit med att städa och skala räkor också. Och lite annat trams såklart. Har hittat ett grymt roligt spel till iPhonen som jag har spelat en del idag.. Nu väntar jag mest på att Pockis ska komma hem från jobbmötet så att vi kan äta. Räkor i chilisås är det som står på schemat ikväll, ska bli gott.

Annars har jag väl inte något sådär roligt att komma med. Ser ni programmet "lite sällskap" på 5:an med Filip och Fredrik? Jag älskar det! Så, om ni inte ser det. In på kanal5play med er och kolla in de senaste avsnitten. Filip och Fredrik är bäst, gillar alla deras program.

Nej, nu har jag inget mer att komma med. Kommer bara bli massa blablabla om jag fortsätter skriva.
Take care! Och titta in klippet nedanför, jag gillar det.

(nu sms:ade Pockis och sa att han var på väg hem, vilket betyder FÖÖÖÖDA!)



Haha, och detta. Det bästa är när Samuelsson kommer in!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback