Dessa rubriker är ett ständigt problem!

Åh, rubrikerna har jag alltid svårt att komma på. Och nu har jag ju redan skrivit ett inlägg som har rubriken "20/9 2010", då kan jag ju inte skriva ett inlägg till med samma rubrik. Nej, det funkar inte i mitt huvud. Så, från och med idag testar jag något nytt! Vad det blir vet jag inte än!

Jag och Pockis gick upp för någon timme sen, låg och drog oss i sängen ett tag men sen blev Pockis tråkig och började knappa på sin iPhone, så då gav jag upp och gick upp. Inget mysigt när iPhonen är viktigare än mig! Gillar det inte alls.

Har inte så mycket planerat i veckan, på fredag ska jag iväg med Cecilia men det är nog allt jag har planerat. Ska lägga extra mycket tid på körkortsteorin denna veckan. Ska strax sätta mig och börja läsa för dagen. Ska ringa Anette och boka ett möte med henne också, har lite frågor jag vill ha svar på.

Joggingturen får nog vänta tills i eftermiddag för det är verkligen skitväder ute. Det är grått, regnar, blåser och är lika kallt och rått som Sverige brukar vara. Jag vill åka utomlands. Utan tvekan. Sol och värme är vad jag vill ha.

Nej, dags att börja plugga körkortsteori. Take care!



Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback