30/9 2010

Godkväll mina fina vänner! Har inte hunnit uppdatera idag faktiskt. Och då undrar ni ju såklart vad jag har gjort hela dagen.
Ja. Tandläkaren, jobbat lite, busat med guling, kört bil, fikat x2. Jag fakturerade lite åt pappa idag och det gick bra, jag fakturerade klart allt iallafall.
Det gick jättebra hos tandläkaren, allt såg fint ut och dem tyckte att mina tänder var jättefina. Skönt att höra!
Jag och pappa bestämde oss för att njuta av det fina vädret så vi körde till Höllviken och hälsade på farfar. Körde mercedesen dit så att vi kunde njuta lite av vädret iallafall även om vi inte körde nercabbat. Den är för kul att köra den bilen, så är det bara.
Nu ska jag och Pockis laga tacos och titta på idol och sen bara slappa i soffan resten av kvällen.
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: mamsi

Låter som om du har haft en härlig och mysig dag. Tack för igår. mysigt var det. Vi får åka till badhuset igen och tukta dom där bad leksaker snart igen.hihi

2010-09-30 @ 21:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback