29/9 2010

Godmiddag! Solen skiner utanför mitt fönster idag så idag var det inte speciellt svårt att gå upp. Hoppade upp ur sängen vid 10 när Pockis begav sig till skolan. Frukost har jag inte ätit än, jag siktar in mig på en god lunch istället.
Har sammanfattat ännu ett kapitel körkortsteori och ska strax fortsättta. Blir en liten paus för att blogga och kolla igenom lite bilder som jag lagt till datorn från iPhonen. Ni ska få se några strax, jag lovar.
Har läst tidningen också (på nätet då såklart) och pratat med Hanna lite. Och med Linn! Hanna och jag diskuterade lite angående dagens rent ut sagt sjuka Sverige.

Nu ska jag fortsätta plugga och sen ska jag äta lunch. I eftermiddag ska jag och mamma simma och det ser jag fram emot! Slänger in lite bilder från iPhonen också, so here you go.
Hästen är en otroligt söt 3åring som jag vill ha köpa, katten är min söta bebis, sjön är fin och godisglassen är god.
Take care!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback