28/9 2010

Lunchen var väldigt god och Jakob var hur duktig som helst. Väldigt stilig var han också. Blir stolt över min duktiga kusin. Vi bokade faktiskt bord till nästa gång också. Jag hoppas att mamma eller Sofie kan följa med nästa gång också så att dem kan se hur duktig Jakob är. Maten var väldigt god där, över förväntan helt klart!

Nu ska jag fortsätta plugga körkortsteori, har fixat en ny spellista på Spotify så det kan hända att jag tar något litet danssteg också. Nej, dags att plugga. Tänkte föra över lite bilder från iPhonen till datorn senare.
Take care!


Slänger in en gammal bild på mig och Meli också bara för att jag saknar henne en aning! (bilden är förövrigt tagen runt klockan 6 på morgonen.)


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback