20/9 2010

Är åter hemma i Lund efter en helg uppe hos Jockes föräldrar i Skövde. Har haft det bra som vanligt, ätit gott och busat med barnen. Kom hem vid 14.30 idag och då åkte vi och handlade direkt. Så nu är kylen och frysen full igen.

Har följt valet hela kvällen hemma hos Elin och Jonas. Kom hem lite efter tolv. Känner mig rätt seg och sliten så jag funderar på att gå och lägga mig snart. Vet inte riktigt vad jag ska säga om valet och hur det blev. Men Sd i riksdagen? Come on Sweden. Blir fyra spännande år detta.

Pockis börjar inte förrän 13 imorgon så jag tar lite sovmorgon med honom imorgon. På morgondagens schema står det plugga körkortsteori, träna, städa lite, hitta tvättid (får absolut inte glömma det!!) och en del annat. Blir kanske lite häst på kvällen också. Har inte ridit sen innan sommaren (förutom på vildhästen jag red in i New Forest. Skämt åsido, haha oj vad kul du var där. Märker ni att jag börjar bli trött eller? Drar dåliga skämt och skriver om mig själv i 3:e person.)

Nej, nu går jag och lägger mig.
Take care!

Gissa vem denna blicken går till idag?

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback