10/9 2010

Har försökt uppdatera bloggen från min iPhone men jag har inte riktigt klurat ut hur man gör än. Det går bara att skriva en rubrik, det går inte att skriva mer liksom. Hrm, får klura lite på det helt enkelt.

Har kört en del bil i stan med pappa i veckan, både i Malmö och Lund och det har gått hur bra som helst. Vilket är skönt då det inte är långt kvar tills uppkörning och så. Nervös som ett jag vet inte vad är jag. Fast jag är mer nervös inför teorin, körningen är jag inte så nervös för.

Idag har jag i stort sett bara spelat xbox och druckit oboy. Rätt skönt faktiskt.
Igår var jag hos farmor och fikade innan jag skulle på jobb intervju. Intervjun gick galant, introduktion på tisdag och börjar på onsdag. Var även inne hos Tage en sväng och fikade och lekte med iPhonen. Vi spelade in en grym film också, får se om den kommer upp här.

Nej, nu ska jag fixa lite inför maten ikväll och sen spela ännu lite mer xbox. Blir nog en lugn kväll idag, kanske att vi åker upp till Söder och spelar lite xbox. Som om att jag inte gjort det tillräckligt många timmar idag..
Behöver jag säga att Pockis fick stryk igår när vi spelade need for speed? Jag är grym på need for speed. Och Halo.

Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Caisa

Skönt med en "slappekväll"! Ska vi oxå ha men först äta gott :-) Om du vill veta lite fakta så har jag ingen sjukdag (bara 6 studiedagar samt 2 1/2 OBETALD semesterdagar på tiden 24/5 till 10/9) Somliga är borta mer än så...

2010-09-10 @ 18:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback