Vintertid? Nej, jag vill inte!

Just nu sitte vi hos Joakims bror och tittar på fotboll. Barnen har roat oss i några timmar men nu sover dem.
Det har varit släktmiddag, kaffe och tårta hos Jockes farmor och farfar och nu är vi som sagt här.
Det är ju dags att ställa om klockan också, vintertid börjar. Känns inte alls kul. Jag vill inte! Jag vill att det ska bli sommar. Vi ska köra hem imorgon så jag hoppas att det inte är minusgrader eftersom jag ska köra. Min kära pojkvän dricker nämligen öl precis som igår. Att jag har körkort utnyttjas en del kan jag ju säga. Men det är vä helt okej. Ska bli skönt att komma hem imorgon, längtar efter min sköna säng och vår varma lägenhet.
Nu ska jag fortsätta kolla här! Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback