Varm dusch

Ja, det är precis vad jag ska ta nu. En varm dusch. Började frysa något sjukt precis så nu ska jag hoppa in i duschen. Blir nog hårinpackning och ansiktsmask också. Och sen bodylotion på hela kroppen efter det. Låter inte helt fel.
Ska lägga mig i soffan sen med lite varm oboy och vänta på att Pockis ska komma hem från jobbet.

Imorgon ska jag med pappa till Sjöbo och hämta något datormojs, bussen till Veberöd, där pappa hämtar mig, går 7.53 från Lund. Tror pappa blev lite glad när jag sa att jag ville föja med, slipper han köra dit ensam, plus att jag kör så det slipper han! Fast ja, så är det nästan alltid nuförtiden, ska vi någonstans, då kör jag. Jag älskar att köra bil, det är så galet roligt.

Nej, duschen var det.
Take care och godnatt!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback