Tidsinställt inlägg!

Klockan är: 15.32
Ditt namn: IDA
Födelseår: 1992
Ditt födelseställe: Lund eller Ystad, fråga mamma!
Spelar du något instrument: Jag visslar?
Ligger Skåne i Sverige: Skåne är Sverige
Har du några danska släktingar: Nej, för tusan.
Dina första tankar när du vaknar: Mat!
Är du hungrig: Något går alltid ner..
Vart befinner du dig just nu: Soffan
Är du bra på: allt & ingenting
Vilket land kommer du ifrån: Sverige
Din mobiltelefon: är en fin bebis iPhone4 som jag är beroende av
Låt som jag lyssnar på just nu: Pockis som sjunger
Antal timmar sömn: det vet man aldrig
Vem är snyggast: Hanna Parthoft
Vem vet mest om dig: jag själv antagligen
Vem vet du mest om: tänker jag inte skriva ut här
Vad vill du ha just nu: Honey Bunny
Höger eller Vänsterhänt: beror på vad jag gör
Språk: svenska, engelska, svengelska, franska, danska (ouioui! )
Ditt mål i livet: lyckas och leva
Sängdags: Lagom tid
Saker du bara måste göra: umgås, träna, äta, sova, prata, kramas, pussas
Känner du en snygg kille: Känner bara snygga killar
Har du körkort: JA!
Vilka cigg gillar du mest: man ska inte röka
Brukar du svara på kontaktannonser: Ja, mitt standarsvar är : "hejsan, jag är en villig flicka på 15 år.." 
Åsikt om jultomten: Rätt läskig
Äger du några vapen: nej, behövs inte eftersom jag är så stark! 
McDonalds eller Burger King: Donkan har ju god glass alltså..
Mjölk: vit
Röker du: nej
Svär du: händer
Sjunger du: ja, lite för ofta.
Duschar du dagligen: nästintill
Har du varit kär: ja
Är du kär nu: ja
Den starkaste du vet: JAG!
Vill du gå på högskola: yes-oh-yes
Vill du gifta dig: yes-oh-yes
Är du en hälsogeek: nej
Kommer du överrens med dina föräldrar: ja, mina föräldrar är bäst  
Vad vill du arbeta med när du blir stor: mäklare eller revisor
Din hårfärg och frisyr: blont, långt 
Favoritårstid: sommar!
Favoritmat och dryck: beror på
Favorittv-program: sex and the city
Favoritsysselsättning: umgås, festa, träna, vara ute och gå, prata i telefon, mysa
Favoritregissör: haha, ska jag svara på det?
Gillar du när det åskar: nja, inte om man är ensam.
När ska du festa nästa gång: tar dagen som den kommer
Vad köpte du senast: sushi
Hur mycket pengar har du: ain't ya buissnies man
Hur svarar du i telefonen hemma: har aldrig tänkt på det
Hur svarar du i mobilen: har aldrig tänkt på det heller
Vem ringde du senast: Pappa
Vem ringde senast till dig: Fungeh
Senast kramat: Pockis
Sov du ensam inatt: nix
Vem sov du med senast: Min Pockis
Druckigt alkohol den senaste månaden: ja
Ätit sushi den senaste månaden: igår
Klockan nu: 15.43

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Hanna

man tackar för utnämningen ;) haha :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback