Övergångsställe

Undrar ni över rubriken? Det gör jag med.
Sitter på bussen nu, 20 lugna minuter framför mig. Rätt dryga också iochförsig. Nu är hösten, eller vintern, verkligen här. Det är SVINKALLT ut. Jag är glad att jag tog Peak dunjackan.. Snart dags att börja använda uggsen igen. Har haft de några gånger sen förra vintern. Det är dem enda skorna som går att ha när man har megabega skoskav efter en natts dansande i högklackat
På tal om något helt annat så blev jag sugen på sushi nu, i detta ögonblick. Vet egentligen inte om jag tycker att det är så gott, det är nog bara räkorna jag gillar. Räkbitarna alltså, riset med räkorna på. Rå lax vet jag inte om jag är jätteförtjust i. Jag får nog äta sushi snart så jag slipper fundera på om jag gillar det eller inte.

Nu vill jag vara hemma, vill klappa katten. Och få naglarna filade av lillsis. Och kolla i kylen och skåpen efter något gott.

Nej, nu ska får det räcka med svammel. Tjongelongpingpong!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback