On my own

Godkväll! Valde att stanna hemma ikväll. Orkade inte följa med Jocke till hans vänner. Istället sitter jag hemma och har det väldigt bra. Har tänt massa stearinljus och här är väldigt varmt och skönt i lägenheten. Har lite tjejkväll för mig själv, har målat naglarna, haft ansiktsmask, kollat på skor och bara njutit. Och pluggat, men det känns okej fast att det är fredag kväll.
Sitter och tittar på idol nu. Olle är bäst enligt mig. Han är grym.
Funderar på om jag ska öppna en flaska vin och fira.. Hrm. Eller vafan man måste inte ha något att fira bara för att man dricker vin, det är ju fredag!
Nej, nu ska jag fortsätta här!
Ursäkta för ett konstigt inlägg, men sådan är jag.
Take care!
Slänger in en helt random bild som är väldigt fin om ni frågar mig.






Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback