Ny soffa

Jag och Pockis ligger och kollar på soffor. Det är en djungel. Vi har aldrig riktigt varit nöjda med sofforna vi har idag så en ny soffa står högt på önskelistan. Vi vet ganska exakt vad vi vill ha för soffa, men nu gäller det bara att hitta den perfekta. Vi har några månader på oss att hitta den perfekta soffan eftersom vi har sagt att vi inte tänker köpa ny soffa förrän renoveringen av lägenheten är klar. Renoveringen kommer ske ganska snart, förmodligen i december. Hela lägenheten ska renoveras, ska bli spännande. Fast jag vill ha kvar delar av köket. Badrummet ska bli riktigt skönt att få renoverat, hatar det gröna kaklet som är där idag. Det är mindre snyggt.. Fast tack och lov märker man inte av det jätte mycket, vilket är bra.
Ikväll ska jag hem till mamma och pappa och lämna bilen. Har varit grymt att jag har fått ha den i en vecka men jag förstår att dem vill ha tillbaka den nu. Förstår att pappa inte vill köra mer merca nu, det börjat ju bli rätt kallt.. Mamma jobbar ju i Lund så jag kommer förmodligen kunna låna bilen ändå, vilket är schystberg!
Nu ska jag och Pockis titta på film och mysa. Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback