Nödvändig proviant

Jag och Pockis var nyss och köpte nytt choklad till mig. Återigen ett Marabou Passion. Måste ha det till imorgon när jag ska hårdplugga eftersom jag inte fått något gjort idag.
Allt gick bra imorse när jag och pappa var iväg, ärendet gick snabbt och enkelt och när vi var klara körde vi in till Lund för att fika hos Tage. Vilade lite när jag kom hem eftersom jag kände mig krasslig och hade ont i halsen. Har inte sovit gott på några nätter så det var skönt att ta igen lite sömn. Ska försöka komma i säng snart faktiskt så att huvudvärken och halsontet är borta tills imorgon.
Sitter och kollar på Svenska New York fruar nu och jag skäms verkligen över den där tanten Gunilla. Jäkla rugguggla.
Usch vad arg jag blir, pinsamt att dem får tv tid ens. Men ja, det lockar ju tittare.
Nu ska jag mysa med Pockis istället. Han ska få massera min nacke och pilla på min mage, så mår jag förhoppningsvis bättre!
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback