Mat hos mamma och pappa

Godkväll! Sitter hemma hos mamma och pappa nu. Har precis ätit en underbart god ryggbiff som pappa tillagat. Enligt mig är det onödigt att gå ut på restaurang för att äta ryggbiff. Det är bättre att köpa ryggbif och be pappa laga den. Han är bäst på det, ingen tvekan om saken. Ingen ryggbiff jag ätit ute på restaurang har varit godare än pappas. Det säger en del va?

Idag har jag fikat med min fina vän Hanna. Vi pratade om allt mellan månen och daggmaskarna och det var skönt att lätta på hjärtat. Både hade en hel del att berätta och vi skrattade en hel del åt vissa saker.
Sen tog vi en tur på stan, kollade på fina och fula skor och lite annat roligt. Vi hittade ett par grymt snygga stövlar men tyvärr kostade de mer än vad man tjänar på en helg. Och då ska vi inte tala om vad väskan kostade. Dra mig baklängesen.

Nu ska jag fortsätta titta på halv åtta hos mig och sen får jag kanske börja fundera på refrängen.
Har lite sådär lovat Pockis att komma ner till hans jobb. Funderar på att slänga på mig träningskläderna och springa till hans jobb. Får se hur jag gör.

Take vare!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback