Ibland vill man verkligen inte bo i lägenhet.

Och detta är ett sådant tillfälle. Grannarna kan inte hålla käften. Antingen så tittar de på ett naturprogram på högsta volymen eller så pratar de något hemligt språk. Låter som ugglor. Jag vill ha det tyst nu när jag sitter och pluggar!
Funderar på att banka i väggen men ja, man kanske inte gör så, jag vet inte. Jag har alltid varit van vid att bo i ett stort hus där det aldrig har varit ett problem att man vill få tyst på grannarna. Har aldrig bott "vägg i vägg" såhär innan. De 2 tidigare lägenheterna Jocke har bott i har antingen varit 100 ggr bättre isolerade eller vad man säger eller så har vi de mest döva grannarna nu.

Funderar på att gå ut och skrika på balkongen, för att lätta lite känslorna. Men nej, så kan man inte göra här i Lund.
Eller man kan ju alltid men ja.

Det var allt jag ville. Tack och hej. Kommer mer uppdatering senare i mån av tid!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback