God morgon!

Morsning korsning! Blev dålig update igår eftersom jag verkligen hade fullt upp.
Förmiddagen tillbringade jag på körskolan. Teoriteoriteori. Vid tre tiden kom Jockes föräldrar och då hade jag helt enkelt inte tid att uppdatera.
Var ute och åt på Klostergatans vin och delikatess igårkväll. Jockes pappa fyllde år så vi firade honom. Bilden sin ligger under detta inlägget är på min förrätt igår, som var väldigt smarrig. Åt oxfilé till huvudrätt som också slank ner utan problem. Vinet smakade dock utspätt med vatten. Ingen höjdare med andra ord.
Det blev champagne och film när vi kom hem till lägenheten igen och sen somnade jag vid tolv, trött och lite krasslig. (note to myself: du får absolut iiiiiiinte bli sjuk nu!!!!!)

Nu sitter jag och Jocke upp på LTH och pluggar. Har suttit här sen lite efter nio, tog emot att gå upp vid åtta en lördag kan jag ju säga. Vi ska in till Malmö senare idag, eller ja. Om någon timme blir det. Typ två.
Nu ska jag fortsätta plugga!
Ha en skön lördag i solen! Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback