Fredagskväll

Godkväll!
Har haft en fin dag. Åt god frukost med Carro imorse, vilade lite, klappade och busade med katterna, tittade på tv. När pappa kom hem var vi ute i trädgården lite, analyserade var mullvaden var på väg och ja. Vi skrattade åt katterna som verkligen har en hel del konstigheter för sig.
Vi körde till Lund och köpte skor till mig, var nog tänkt att vi skulle möta upp mamma och storhandla också men mamma slutade tidigare så hon fick handla själv. Jo, tillbaka till skorna. Måste ha svarta skor när jag jobbar och det hade jag inga. Inga som inte hade 13 centimeters klack iallafall. Så, jag fick ett par bra skor iallafall! Tack mamma och pappa! Vi passade på att hämta ut medicin till mig också när vi väl var i farten.

Nu ikväll har jag inte gjort många knop, fortfarande trött efter en jobbig vecka. Ni kommer fatta varför det har varit en jobbig vecka någon gång nästa vecka.
Pockis och jag har ätit tacos och tittat på idol och nu myser vi i soffan. Blir väl en film innan vi går och lägger oss. Ska försöka hålla mig vaken, men kan inte lova något.

Imorgon ska vi upp vid 8 och åka hem till mamma och pappa och hämta bilen och sen köra tillbaka till Lund.
Jag ska gå i stan imorgon, ska hitta present till Carro, Sofie och Jakob. Och, sen hade det ju varit roligt om jag hittade något till mig själv som jag kunde ha imorgonkväll på Carros 19års fest. Får se vad plånboken och affärerna har att erbjuda.

Nu ska jag fortsätta kolla på idol. Hur tusan kan han Daniel sitta säkert förresten? Lät ju groteskt när han sjöng, fy för.
Take care och hoppas att ni har en rolig kväll! Och ni som är ute och dansar. Dansa lite för mig också!
Slänger upp två bilder på mina fina vänner också. Vilken grym jäkla kväll/natt vi hade den gången bilderna togs.



Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: mammi

Blonde´s have more fun.

2010-10-15 @ 23:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback