Fotboll

Sitter och kollar på fotboll. Och har gjort det i 1 timme och 46 minuter. Ska kolla i 1 timme och 45 minuter till ungefär. Varför? För att hålla Pockis sällskap när han jobbar och för att det faktiskt är lite roligt.

Vet inte om jag skev om garderobsrensnigen i förra inlägget? Har rensat ut mina garderober idag iallafall. Blev en del kläder som inte fick komma tillbaka in i garderoben. Så, ska jag ge dem till lillasyster, sälja dem eller skänka dem till välgörenhet? Och till vilken välgörenhets förening i så fall? Hjälp tack.

Är två störiga 14 års brudar här som sitter och skriker och leker proffs. Vet man inget om fotboll håller man käften. Dem kommenterar precis allt och är allmänt jobbiga. Hahaha! Så jäkla gött!! Domaren sa till dem, äntligen blev det tyst på dem.

Nej, nu ska jag fortsätta kolla här. Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback