Första dagen som förlovad

Bilderna är från överraskningen, jag har världens bästa pojkvän!
Löjromsmackor som jag älskar, jordgubbar som jag älskar och smält choklad. Jag smälte lika mycket som chokladen gjort några minuter tidigare när jag insåg vilken fin man jag har. Mer behöver jag inte säga, ni ser ju själv.

Jag älskar dig, Joakim. ( för alla er som inte fattade så var det ett skämt om att vi förlovade oss, var bara tvugen eftersom så många undrade om överraskningen som Pockis skulle fixa och trodde det var att vi skulle förlova oss.)


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Stajna

Hemskt skämt! Du borde verkligen vänta lång tid innan du gör det på riktigt...

2010-10-27 @ 18:36:07
Postat av: IDA

Äh, ta det inte så allvarligt. Det var som sagt ett skämt. Hade inte tänkt förlova mig än på några år.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback