Falling slowly

Idag har verkligen inte hänt mycket och jag vet inte om det kommer hända mycket mer idag. Vissa personer kan ju inte bestämma sig, vilket är otroligt irriterande. De har vetat om det i en vecka men kan inte bestämma sig.
Så, det blir väl bara att sitta hemma ikväll, kul.

Nej, om man kanske ska plugga lite. Kör en lista först.

Frukost: Drickyoghurt
Humör: Uttråkad
Mående:
Huvudvärk
Borde: Göra något som jag tycker är roligt
Frisyr: Knut
Smink: Inget
Klädsel: Jeans och en stickad Ralph Lauren tröja.
Dröm: Köpte ett par snygga skor i drömmen, det är allt jag kommer ihåg.
Senaste personen du pratade i telefon med: Mamma
Senaste personen du fick sms av: Sofie
Materiella vill ha: Städerska, dammsugare, bil körkort
Fundering: Hur en FREDAG kan vara så tråkig
Beroende: iPhonen
Tråkigaste: Folk som inte kan bestämma sig
Senaste gången hela din familj åt middag tillsammans: För en vecka sen
Längtan: 19:e oktorber, mamma, pappa, Linn, mina fina vänner, Honey Bunny.
Superlängtan: Vecka 44
Tidning: aftonbladet.se

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback