Carro 19!

Yes, ikväll är det Carro som ska firas. Jag har köpt med mig massa presenter, hoppas hon blir glad. Fixade presenter till kusinerna som ska firas imorgon också. Till mig själv då? Inget. Inte ens en kaffe unnade jag mig. Rätt stolt över mig själv. Har blivit grym på att spara pengar och inte köpa massa som förr. Fast en del saknar jag det, det erkänner jag.
Ikväll det ett helt gäng tjejer som samlas för att ha roligt. Skönt att vara utan grabbar någon gång. Tjejsnack är ju inget dem förstår ändå så..
Ni får ha en rolig kväll mina vänner. Och återigen, ni som är ute och dansar, dansa lite för mig också. Blir ingen utgång för mig idag eftersom jag ska upp och köra imorgon vid 10.
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback