5/10 2010

Godmiddag! Är fortfarande trött. Vaknade för ca en timme sen men låg och drog mig i sängen till lite i tolv.
Tyvärr är inte mitt halsont över men jag tror jag har kommit på varför jag har ont i halsen och varför jag sover dåligt. Jag är allergisk och harklar mig. Vilket leder till att jag inte sover så djupt och att halsen blir öm efter allt harklande. Därför ska jag nu dricka varm oboy och äta (?) vaniljyoghurt. Och mormors bullar som jag fick i söndags.

Det är hårdpluggning som gäller idag för att ta igen det jag inte gjorde igår. Böckerna ligger framme och jag är strax redo, ska bara få lite mat i magen.

I eftermiddag ska jag till körskolan, har en del frågor som jag vill ha svar på. Ska försöka hinna iväg till stadsbiblioteket också. Eller, så kanske jag kan få med mig Pockis till universitetsbiblioteket. Har aldrig varit där inne. Än. Men jag vill dit, det ser så.. Mysigt ut på något sätt.

Nu ska jag plugga och äta frukost/lunch.
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback