4/10 2010

Godmorgon! Det ser ut som att det kan bli fint väder idag, blå himmel och solen gömmer sig lite bakom husen än så länge. Men den kommer ska ni se.
Sitter på bussen på väg till Veberöd nu. Sitter och tänker på hur fint jag hade det i somras. Några av mina favoritdagar var när jag vaknade vid 5 och sen antingen gick ut på balkongen och filosoferade, eller när jag gick en runda. Ibland kunde jag till och med sitta i köket och bara titta på allt folk. Ja, vid 5 kom det väl inte jättemånga men när det väl kom någon var det desto roligare! Vilka fina tider det var. Fast det är fina tider nu också. Jag älskar mitt liv.
Och jag älskar Lund som är så fint.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback