28/10 2010

Godkväll! Ledsen att jag inte uppdaterat under dagen, har haft fullt upp. Tog lite sovmorgon och sov ut. Ryckte upp mig när pappa ringde och frågade om jag ville följa med och köpa ett löpband. Ja, varför inte? Vi köpte löpbandet, fick in det med nöd och näppe i bilen, pappa fick sitta lite som en kärring hela vägen hem och jag fick köra för det hade inte pappa kunnat eftersom sätet var så långt fram. Handlade med oss lite fika hem och sen bar det av hemåt. Fikan var väldigt god, mums. Och det är ju alltid trevligt att fika med pappsen!
Pappa var tvungen att jobba lite när vi kom hem och hade fikat så jag lånade bilen och körde ut till Cecilia. Hennes nya hund är bara för söt, blev kär. Fick köra och hämta Linn eftersom hon mådde dåligt. Så, full fart och hämta henne, sen hem om och hämta muffins och sen iväg till Cecilia igen.
Hemma hos mamma och pappa blev det löjromsmackor och springandes på löpbandet. Lite motion fick jag iallafall!
Var faktiskt helt okej att gå/springa på löpbandet och titta på tv samtidigt. Hela familjen samlades och alla testade och skrattade, jag diggar min familj!
När jag var på väg tillbaka till Lund så slog det mig att jag inte träffat Sofia på länge. Så jag körde in om henne och stannade där i någon timme och bara pratade och åt kladdkaka och drack kaffe. Très bien!
Vilken frihet det är med bil. Är så tacksam och glad för jag har världens bästa föräldrar som alltid ställer upp för mig.
Sofia blev lite tveksam när jag sa att man verkligen inser hur mycket man uppskattar och älskar sina föräldrar när man inte bor hemma längre. Och att man saknar dem. Det fanns inte riktigt i hennes värld, haha!
Imorgon ska jag köra hem till mamma och pappa vid 7, lillasyster ska lämnas på skolan och sen ska jag och pappa in till Malmö. Pappa ska jobba och ja, jag följer mest bara med för att jag tycker om att umgås med min pappa.
Sen ska vi till Lund, jag ska ta mammas bil och sen ska jag och Pockis köra upp till hans föräldrar.
Nu ska jag mysa lite med min fina pojkvän och sen ska vi sova.
Take care! (fattar inte varför inläggen blir så konstiga, även fast jag klickar på "enter" så blir det inte ny rad och så? skitstörigt att läsa allt i en text ju..)
Dessa finisar ska vi träffa i helgen! Ska bli roligt!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Anonym

Dennis min avslöjar alkoholen:)

2010-10-29 @ 15:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback