26/10 2010

Godmorgon! Har varit uppe sen 5 så jag är rätt trött nu faktiskt. Har hämtat mamma hemma och lämnat henne på jobbet, tankat, slängt i 6 maskiner tvätt, hängt upp tvätt, kört Pockis till skolan och nu dricker jag varm oboy. Det är helt okej att tycka att jag är konstig i skallen. Det tycker jag själv också. Sängen ser så jäkla inbjudande ut men jag tänkte hålla lite på min tupplur. Ska ner i tvättstugan om 30 minuter och hänga upp det sista och sen, sen mina vänner, är det jag som lägger mig i soffan med täcket och kudden och vilar. Ska bli såååååååååhär skönt ungefär. Ni hajjar.

Ska iväg på utbildning vid 15. Har inte mycket annat planerat idag. Mer än att ta igen lite sömn. Kan inte komma ihåg att jag somnade igår och jag kan inte komma ihåg att jag vaknat idag. Kommer upp ett tidsinställt inlägg här vid 13.15. Idag firar vi ju en vecka. Ni kommer fatta sen. Nu ska jag fortsätta här.
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback