24/10 2010

Hejhopp! Hade ni en bra lördag? Det hade jag! Kvällen hos Anna och Martin igår blev väldigt bra. God mat och väääldigt god efterätt! Och sen godis, chips, popcorn och vindruvor, mums! Deras lilla hund och jag blev best friends. Jag vill också ha hund! Körde därifrån lite efter tolv eftersom lillasyster ringde och ville hem. Väldigt trevlig och rolig kväll, Martin och Anna är gooa!

Från 1-3 fick jag vara taxi. Somnade rätt gott i sängen när jag kom hem kan jag ju säga..

Idag har jag inga planer, dagen börjar redan gå mot kväll och snart är det mörkt igen. Vinter, snö och slask är inte alls lockande. Någon som bjuder mig på en resa tillnågot varmt kan i sisådär 5 månader? Hade gärna spenderat november, december, januari, februai och mars i något varmt land så man slipper vintern. Så om någon känner sig sugen på att göra mig glad.. Då vet ni vad jag vill liksom..
Nu ska jag försöka hitta på något roligt att göra. Pockis har en överraskning till mig ikväll också. Undrar vad det kan vara.. Ganska nyfiken är jag.
Nej, nu ska jag brottas med Pockis eller något.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback