23/10 2010

Tjenixen! How you doin? Jag mår bra! Har nyss storstädat hela lägenheten, fruktansvärt drygt men välbehövligt.
Ikväll ska vi hem till Martin och Anna på middag. Ska bli gott och trevligt!
Jag tänkte hoppa in i duschen snart och göra mig klar inför ikväll. Ska köra hem till mamma och pappa och sen kör vi därifrån till Martin och Anna, onödigt att köra två bilar. Får se om Pockis följer med för isåfall får han köra så att jag kan ta ett glas vin..
Nu ska jag hoppa in i duschen! Hoppas ni får en rolig lördag!
Förresten, kommer upp ett tidsinställt inlägg lite senare ikväll!
Äntligen har blogg.se fixat så att man kan skriva tidsinställda inlägg. Det var på tiden!
Take care!
Carros födelsedagsfest för 2 år sen? Haha!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback