21710 2010

Godmiddag!
Sitter och spelar xbox med lillsis. Var och hämtade henne i Genarp innan idag.
Senare ska vi till Malmö och efter det ska jag lämna henne hemma hos mamma och pappa och sen ska jag köra vidare till Hanna! Jag har lovat att jag ska kolla på Titanic med henne. Har aldrig sett den.. Så, ikväll är det dags att ta Titanic oskulden. Om det blir godis och läsk eller morötter och vatten återstår att se. Det beror på hur nyttig jag känner för att vara. Lutar ju starkt åt godis kan jag säga.

Nu ska jag kolla vilket håll jag ska köra för att hitta rätt i Malmö sen.
Take care! Och ni som är så snälla och gulliga, ni kan väl hålla tummarna för min Pockis som är iväg och skriver tenta? Tack!

Hanna är en mycket fin vän.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Anonym

okej tack för hjälpen :D jag ska testa ;)

Postat av: Hanna

PUSSSS!

2010-10-21 @ 18:20:19
URL: http://daydreaming.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback